Storskærmspræs.
Messepræsentationer
DVD & cd-rom
Animation
Illustration
Spil
Webdesign
Alt det andet...


SHOWREEL


Nettet er spil-levende

Siden introduktionen af Shockwave/Flash og udviklingen af disse, oplevede internettet sin anden revolution.

Det er nu muligt at udvikle spil, som på mange måder matcher
cd-rom, men har den fordel at de, modsat købespil, kan målrettes i korte eller længervarende kampagner - uden anden distribution end nettet.

Hvad enten målet er intertainment, edutainment eller slet og ret branding af specifikke produkter, er konkurrenceelementet et af de mest succesfulde marketingstiltag til alle tider.

Jeg har udviklet flere større (samt mindre) spil sammen med samme Flashprogrammør i nogle år og vi kan nu tilbyde mange klassiske spil i meget høj kvalitet, grafisk tilpasset Jeres behov, uden at sprænge budgetterne.

Desuden er vi meget villige til, uforpligtende, at komme med oplæg til helt nye spil rettet mod Jeres kampagne eller mål.


Det er ikke sjov det hele

De fleste spil er baseret på matematiske beregninger som simulerer virkeligheden mest muligt. Samme teknologi benyttes til simulatorer og visualisering af komplekse processer.

Sikkerhedscertifisering til boreplatforme, opstart af forbrændingsanstalter, betjening af industrimaskiner, vejrsevice, tøjsammensætning, låneberegninger, "prøv før du køber"...

Mulighederne er der, hvis man blot ser bort fra intro'erne med flyvende logo'er!


EKSEMPLER:

postkort
Speedboat Driver
R98 Trashspil
Shoot The Bear